Didžiausia širdies sveikata

9 būdai pasirūpinti širdies sveikata - DELFI Sveikata

Ši liga šienauja lietuvių gyvybes — susirūpinkite laiku PSO ir medikai išskiria 5 dažniausiai pasitaikančias klaidas, kurias daro sergantieji širdies ir kraujagyslių  ligomis ir priklausantieji rizikos grupei: Nesirūpina visapusiška sveika gyvensena.

Kodėl būtina naudoti Omega-3 rūgštis?

Stipriai apriboti ar atsisakyti kaloringų maisto produktų ir žalingų įpročių būtina, tačiau to gali nepakakti.

Gydytojai rekomenduoja visapusiškai pasirūpinti savo sveikata. Pirmiausia reikėtų reguliariai mankštintis ir jokiu būdu nenualinti organizmo.

Pranešti klaidą

Taip pat svarbu kontroliuoti kūno svorį, cukraus kiekį, kraujo spaudimą ir cholesterolio kiekį kraujyje. Jei to padaryti nepavyksta pakeitus gyvenimo būdą, gydytojas gali išrašyti antihipertenzinių ar cholesteroliui mažinti skirtų vaistų statinų.

didžiausia širdies sveikata

Privalu reguliariai lankytis pas gydytoją, atlikti paskirtus tyrimus. Taip pat vertėtų vengti streso, pasirūpinti kokybišku poilsiu ir didžiausia širdies sveikata.

didžiausia širdies sveikata

Nevartoja paskirtų vaistų. Gydytojai ne kartą atkreipė visuomenės dėmesį į tai, jog pacientai neretai patys, be specialisto pritarimo nustoja gerti vaistus ar nesilaiko jų gėrimo tvarkos. REKLAMA Taip nutinka dėl to, kad žmonės išsigąsta ilgalaikio vartojimo, galimų šalutinių poveikių, pasitiki klaidinga informacija internete ar tiesiog nusprendžia, jog jaučiasi geriau ir vaistai jiems nėra būtini.

didžiausia širdies sveikata

Pacientai turėtų atsiminti, kad nutraukus vartoti paskirtus vaistus, tikimybė susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, patirti infarktą ar insultą — padidėja didžiausia širdies sveikata gydytojas be priežasties jų neskiria. Per mažai domisi savo sveikata. Natūralu, jog ligos stebėsena ir vizitai pas gydytoją nėra pati maloniausia veikla.

Vis dėlto, mokslininkai nuolat ieško papildomų būdų, kaip galima būtų sumažinti rizikos veiksnius ir išsaugoti sveiką širdį. Štai devyni dalykai, kuriuos reikia žinoti apie širdies sveikatą. Raskite laiko pusryčiams Ispanijoje atliktas tyrimas parodė, kad sveiki ir sotūs pusryčiai gali būti paprasčiausias būdas išvengti arterijų užsikimšimo. Tyrimo rezultatai rodo, kad vidutinio amžiaus žmonės, reguliariai atsisakantys pusryčių, arba vietoj jų išgeriantys tik kavos ar sulčių, susiduria su du kartus didesne aterosklerozė s rizika, palyginti su tais, kurie valgo sočius pusryčius.

Tačiau kiekvienas pacientas turėtų kiek įmanoma labiau įsitraukti į gydymą: užduoti prižiūrinčiam specialistui visus rūpimus klausimus, atvirai, nieko nenuslepiant,  kalbėti apie savo savijautą, nenumoti ranka į bet kokius, net ir retai pasitaikančius skausmus ar diskomfortą krūtinėje.

Numoja ranka į prevenciją.

Naršyklės atnaujinimas

Jei žmogus dar neserga širdies ir kraujagyslių ligomis, jo kūno svoris ir cholesterolio kiekis atitinka normą, dar nereiškia, kad nereikėtų skirti dėmesio prevencijai. Širdies ir kraujagyslių ligų prevencija skirta m. Statinai ar kiti vaistai skiriami ir prevenciniais tikslais.

Tokiu atveju reikėtų laikytis ir kitų gydytojo rekomendacijų bei rūpintis sveikata taip, kaip nurodo specialistas. Užsiima savigyda.

Nuorodos kopijavimas

Internete pilna patarimų kaip be gydytojo pagalbos sumažinti cholesterolio kiekį ar širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Šie sveiką gyvenseną apimantys patarimai turėtų nepabloginti sveikatos, o atvirkščiai — gali padėti sumažinti susirgimo riziką.

didžiausia širdies sveikata

Tačiau pavojus kyla tada kai, savigyda užsiima žmogus, kuriam būtina gydytojo priežiūra parenkant tinkamą mitybą, fizinį krūvį ar gydymą. Rašyti komentarą

Taip pat žiūrėkite