Geriausių širdies sveikatos vitaminų

10 Geriausi širdies palaikymo papildų tipai

Dietologai ragina nepamiršti ir sveikos mitybos — tinkamai pasirinkti maisto produktai taip pat gali sustiprinti širdies veiklą.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis. Širdies ligos vis dar yra žudikės. Šiame straipsnyje apibūdinama 16 maisto produktų, kurie, vartojant kaip dietą, gali padėti jūsų širdžiai išlikti sveikai.

Tačiau sveikai maitintis rekomenduojama nuolat, kas kaupiasi su hipertenzija tai vienas iš geriausių būdų užkirsti kelią kai kurioms ligoms. Edita Gavelienė.

hipertenzijos gydymas diabetu

Dietologė išskiria 5 maisto produktus, kurie, norintiems pagerinti širdies veiklą, galėtų paįvairinti kasdienį racioną. Ruginė duona. Šiandien, anot gydytojos, duonos pasirinkimas parduotuvėse didžiulis, tačiau savo širdimi susirūpinusiems žmonėms reikėtų apsistoti ties ruginės duonos, pagardintos įvairiomis sėklomis, lentyna.

Specialistė paaiškino, kada vitaminai gali atnešti daugiau žalos nei naudos 11 LRT. Imuniteto stiprinimą ir apsaugą nuo peršalimo ligų nemažai gyventojų vis dar sieja su stebuklingą poveikį žadančiais preparatais. Tačiau sveikatos specialistai atkreipia dėmesį ir į kitą problemą — neatsakingą vitaminų ir mineralų vartojimą: per didelės ar nesuderintos dozės gali ne tik nepadėti sveikatai, bet ir veikti kaip nuodai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Būtent tokia duona yra naudingiausia — ji gerina širdies veiklą, mat ruginiuose miltuose gausu nesočiųjų riebiųjų rūgščių ir daug lakolino rūgšties. Duonos sudėtyje taip pat geriausių širdies sveikatos vitaminų organizmui labai svarbių aminorūgščių — metionino ir lizino. Pastarasis būtent ir dalyvauja kraujodaros procesuose.

Vitaminai ir mineralai. Kokius pasirinkti?

Norintiems turėti sveiką širdį žuvis turėtų būti vienas svarbiausių patiekalų. Kaip teigia E.

Vilnietės kraujo tyrimai nustebino net visko mačiusius medikus   98 metais lenkų chemikas Kazimieras Funkas padarė vieną iš pačių įtakingiausių visų laikų biomedicinos atradimų.

Gavelienė, pasirinkdami lašišą tikrai nesuklysite. Ji, kaip ir dauguma žuvies produktų, yra prisotinta baltymų ir Omega-3 riebalų rūgščių, kurios stiprina imunitetą, palaiko smegenų veiklą, geriną atmintį bei mažina riziką susirgti širdies aritmija ir ateroskleroze.

pratimų nauda sergant hipertenzija

Anot gydytojos, ruošiant žuvį patartina ją kepti ant grotelių arba orkaitėje nenaudojant papildomų riebalų, taip pat galima virti vandenyje arba garuose. Gydytojos dietologės teigimu, širdį sustiprinti norintys žmonės augalinių riebalų — aliejaus, turėtų vartoti šaukštus per dieną.

kaip nustatoma hipertenzija

Tai puikus mononesočiujų ir polinesočiųjų riebalų šaltinis, kuris gali padėti sumažinti cholesterolio bei cukraus kiekį kraujyje. Tam puikiai tinka linų sėmenų, alyvuogių, graikinių riešutų, rapsų aliejus. Ispaninio šalavijo sėklos chia sėklos.

hipertenzija 1 laipsnio rizika 2

Šios pastaruoju metu itin populiarios sėklos, kurias galima dėti į bet kokį patiekalą, net actektų civilizacijoje buvo žinomos kaip sveikatos šaltinis. Chia sėklos, prisotintos ląstelienos, turi net 8 kartus daugiau Omega-3 riebalų rūgščių nei lašiša bei 5 kartus daugiau kalcio nei pienas, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, taip pat infarkto riziką. Gydytojos teigimu, racioną vertėtų praturtinti arba šiomis sėklomis, arba maltais linų sėmenimis, arba maltomis kanapių sėklomis.

hipertenzija padidino žemesnį slėgį

Nors šių uogų sezonas jau pasibaigė, verta atsiminti, kad tai ne eilinės uogos — jose gausu polifenolių ir antioksidantų, kurie mažina organizme padarytą žąlą bei atstato širdies darbą. Įvertink šį receptą.

vitaminai skatina širdies sveikatą

Taip pat žiūrėkite