Malonesnė širdis namų sveikata

Sveikatos kontrolei – išmaniosios programėlės

Širdį pastiprins mankšta ir kofermentas Q10 Be vitamino D, žiemą patariama vartoti ir energijos balansą atstatantį kofermentą Q10, kuris naudingas ir širdies veiklai.

malonesnė širdis namų sveikata

Vaiva Bražinskienė. Nuo širdies stiprumo priklauso ir bendra sveikatos būklė.

Augimo greitis lemia gyvenimo trukmę   33 Beese Cooper, seniausia pasaulio gyventoja, mirė praeitą savaitę būdama - OS metų. Kokia yra jos ilgo gyvenimo paslaptis? Bet yra ir daugybė kitų, moksliškai pagrįstų būdų prailginti savo gyvenimą. Skaitykite laikraštį aukštyn kojomis Sąmoningas išėjimas iš savo komforto zonos kiekvieną dieną, kaip pavyzdžiui atvirkščio laikraščio skaitymas smegenims sukelia nedidelį stresą, kuris naikina ląsteles, o jas atkurdamas jūsų kūnas taip pat pataiso ir dalį su senėjimu susijusių ląstelių, sako JAV senėjimo ekspertas, daktaras Mario Kyriazis.

Rūpindamiesi širdimi sumažinate širdies smūgio riziką, insulto, diabeto ir didelio cholesterolio kiekio kraujyje tikimybę. Stipri širdis ne tik padidina gerojo cholesterolio kiekį, bet ir sumažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje, o tai sumažina arterijų užsikimšimo tikimybę ir užtikrina laisvą  kraujo judėjimą.

Nors kofermentas Q10 yra saugus vartoti, tačiau, nusprendusiems šį preparatą vartoti ne hipertenzijos atveju, patartina informuoti vaistininką apie visus kitus vartojamus preparatus, nes kofermentas Q10 kai kurių vaistų poveikį gali stiprinti arba silpninti.

malonesnė širdis namų sveikata

Mankšta — kasdien Mankštinantis organizmas reikalauja daugiau deguonies, todėl pagilėja kvėpavimas, išmuša prakaitas, širdis pradeda plakti greičiau. Visa tai teigiamai veikia ir treniruoja širdį, todėl mankštintis rekomenduojama reguliariai.

malonesnė širdis namų sveikata

Lengvos fizinės veiklos neturėtų vengti ir turintys širdies problemų — pasitarus su gydytoju, judėti reikėtų kasdien. Reguliarus sportas sumažina širdies ritmą ramybės būsenoje, nes širdžiai sustiprėjus, jai reikia mažiau pastangų varinėti kraują po organizmą.

malonesnė širdis namų sveikata

Kasdien mankštinantis bent po minučių, jau po kelių savaičių juntami teigiami pokyčiai — tampa lengviau kvėpuoti, eiti, lipti laiptais, nudirbti buities malonesnė širdis namų sveikata.

Geriausiai širdį treniruoja kardio pratimai, kurie skirti ištvermei didinti. Tam puikiai tinka greitas ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu.

Holistinės Aromaterapijos ABC

Kuo stipresnė širdis, tuo daugiau kraujo ji gali perpumpuoti su kiekvienu susitraukimu, o tai reiškia, kad organizmas deguonimi aprūpinimas greičiau ir efektyviau. Iš pradžių mankšta gali atrodyti tikru iššūkiu, ypač, jei nesate pratę daug judėti.

malonesnė širdis namų sveikata

Tačiau sportuojant reguliariai, širdžiai prireikia daug mažiau laiko sugrįžti į savo įprastą būseną: atsistatymo laikas tampa vis trumpesnis, o fizinė veikla vis malonesnė ir reikalaujanti mažiau pastangų.

Taip pat žiūrėkite