Sveikas maistas širdžiai, 5 maisto gaminiai, kurie gali sustiprinti širdį | vievija.lt

7 naudingiausi produktai širdžiai
Mitybos įpročiai lemia 40 — 50 proc. Jei norite, kad Jūsų širdis būtų sveika, stebėkite savo mitybą.

Dietologai primena ir sveikos mitybos svarbą — kai kurie maisto produktai taip pat gali prisidėti stiprinant širdį. Be to, rinktis organizmui naudingą maistą rekomenduojama visiems, nes tai yra vienas iš būdų išvengti kai kurių ligų. Edita Gavelienė.

  • 11 produktų sveikai širdžiai - DELFI FIT
  • Hipertenzija ir oro drėgmė
  • 7 naudingiausi produktai širdžiai - DELFI Gyvenimas
  • Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.
  • Naudingiausi produktai širdžiai Apie širdies sutrikimus įspėja bendras silpnumas, staigūs kraujospūdžio pokyčiai, sutrikęs širdies ritmas, skausmas krūtinėje.
  • Mobilizacija su 2 laipsnio hipertenzija
  • Ką valgyti, kad kraujas pagerėtų Džiovinti vaisiai Pats naudingiausias iš jų — džiovinti abrikosai tinka ir švieži.

Dietologė nurodė 5 maisto produktus, kuriuos norintys padėti širdžiai turėtų įtraukti į kasdienį racioną. Ruginė duona.

antrojo laipsnio hipertenzija ir jos gydymas

Šiandien, anot gydytojos, duonos rūšių parduotuvėse gausu, tačiau širdimi susirūpinusiems žmonėms reikėtų rinktis ruginę duoną, pagardintą įvairiomis sėklomis. Ruginiuose miltuose gausu nesočiųjų riebiųjų rūgščių ir lanolino rūgšties. Todėl tokia duona naudingiausia širdžiai.

Tačiau daugeliu atvejų pirmiausia vertėtų pasinaudoti natūraliais metodais.

Joje yra ir organizmui labai svarbių aminorūgščių — metionino ir lizino, sveikas maistas širdžiai pastarasis kaip tik būtinas kraujodarai. Norite turėti sveiką širdį?

hipertenzija, sukelianti širdies pokyčius

Vienas iš svarbiausių patiekalų ant jūsų stalo turėtų būti iš žuvies. Gavelienė tikina, kad  tikrai nesuklysite pasirinkdami lašišą. Ji, kaip ir dauguma žuvų, turi daug baltymų ir Omega-3 riebalų rūgščių, kurios stiprina imunitetą, gerina smegenų veiklą, atmintį bei yra širdies aritmijos ir aterosklerozės profilaktika.

Vaida Kurpienė: SVEIKA MITYBA I KAIP SĖKMINGAI PAKEISTI ĮPROČIUS

Anot gydytojos, žuvį geriausia kepti ant grotelių arba orkaitėje, bet be jokių riebalų, tinka ir virimas vandenyje arba garuose. Augalinių riebalų — aliejaus širdį sustiprinti norintiems žmonėms gydytoja dietologė sveikas maistas širdžiai suvartoti po  šaukštus per dieną. Aliejus — puikus mononesočiujų ir polinesočiųjų riebalų šaltinis, o jie gali prisidėti mažinant cholesterolio bei cukraus kiekius kraujyje.

Naudingiausi linų sėmenų, alyvuogių, graikinių riešutų, rapsų aliejai.

širdies perkrova su hipertenzija

Ispaninio šalavijo sėklos chia sėklos. Kaip sveikatos šaltinis jos buvo žinomos dar actektų civilizacijoje.

vištiena su hipertenzija

Pastaruoju metu šios sėklos itin populiarios — jos tinka prie bet kokio patiekalo. Chia sėklose gausu ląstelienos, Omega-3 riebalų rūgščių jose net 8 kartus daugiau nei lašišoje bei kalcio 5 kartus daugiau nei piene. Nuo šių medžiagų priklauso cholesterolio kiekis kraujyje.

rūkanti hipertenzija

Gydytoja pataria patiekalus pagardinti ne tik šiomis sėklomis, bet ir maltais linų sėmenimis arba maltomis kanapių sėklomis. Gaila, kad šių uogų sezonas jau pasibaigė.

Tai išskirtinės uogos dėl jose esančių polifenolių ir antioksidantų, kurie mažina organizmui padarytą žalą bei padeda atkurti širdies darbą.

Obuoliuose yra ląstelienos, kuri mažina cholesterino lygį kraujyje, juose esantis kalis aktyvizuoja šalinimo sistemą, o pektinas padeda pašalinti iš organizmo kenksmingas medžiagas. Granatas vertingas, nes skystina kraują, saugo nuo aterosklerozės ir mažina cholesterino lygį. Greipfrutas mažina kraujospūdį, be to, yra daugybės vitaminų šaltinis.

Taip pat žiūrėkite