Tikslinė širdies ritmo širdies sveikata, Atsikratykite antsvorio daugiau vaikščiodami

tikslinė širdies ritmo širdies sveikata

tikslinė širdies ritmo širdies sveikata

Atsikratykite antsvorio daugiau vaikščiodami Jūs per dieną nueinate po kelis kilometrus, tačiau jūsų svoris visiškai nekrinta? Jūs sparčiai žingsniuojate, tačiau jums sunku užsisegti netgi pačias plačiausias kelnes? Mes suprantame jūsų nusivylimą ir siūlome programą, kuri padės jūsų pasivaikščiojimus perkelti į kitą lygmenį ir galiausiai atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Trečioji tema: Širdies nepakankamumas: diagnostikos ir gydymo pagrindai

Tie, kurie pasiekė geriausių rezultatų, stropiai laikėsi programos ir šiek tiek pakoregavo savo mitybą — pradėjo valgyti mažiau mėsos ir saldumynų, o daugiau vaisių ir daržovių. Buvo prašoma jų nekeisti mitybos, kad geriau būtų galima pamatyti vien tik pratimų programos poveikį.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau kai tik jie pamatė pirmuosius programos rezultatus, patys užsimanė pakoreguoti ir mitybą! Po 8 savaičių jie buvo sužavėti. Viskas, ko jums reikia, tai žingsniamatis su pulso matuokliu.

Arba galite naudoti paprastą žingsniamatį ir skaičiuoti širdies ritmą. Pirmiausia apskaičiuokite, kiek maždaug per dieną nueinate žingsnių.

  1. Atsikratykite antsvorio daugiau vaikščiodami | vievija.lt
  2. Jūs sparčiai žingsniuojate, tačiau jums sunku užsisegti netgi pačias plačiausias kelnes?
  3. Registracija internetu Širdies ritmo sutrikimams apibūdinti yra naudojamas medicininis terminas — aritmija.
  4. Dieta sergant aritmija ir hipertenzija

Norėdami tai padaryti visą laiką dėvėkite žingsniamatį nuo to laiko, kai prabundate iki nakties. Nekeiskite savo dienotvarkės ir nevaikščiokite daugiau nei įprasta.

  • Širdies ritmo zonos
  • Atsikratykite viršsvorio daugiau vaikščiodami - DELFI Gyvenimas

Darykite tai 3 dienas, idealiu atveju 2 darbo ir 1 savaitgalio dieną. Sudėkite visų trijų dienų žingsnius ir padalinkite iš trijų, kad sužinotumėte savo pradinį tašką.

Related Content

Norėdami nustatyti savo kasdieninių žingsnių tikslą, prie savo pradinio taško pridėkite žingsnių apie 6 kilometrus. Norėdami apskaičiuoti savo tikslinę širdies ritmo zoną, atimkite iš savo amžių. Tai jūsų maksimalus širdies ritmas.

  • Širdies ritmo sutrikimai - aritmija - „Gijos Klinikos“ Kaunas
  • Tikslinė širdies ritmo skaičiuoklė

Jei, pavyzdžiui, jums yra 40 metų, jūsų maksimalus širdies ritmas bus dūžių per minutę. Jūsų tikslinė skalė bus dūžiai per minutę x0,60 ir x0, Tai tik apytikris skaičiavimas; visuomet atsižvelkite ir į tai, kaip jaučiatės.

Konsultuojantys kardiologai

Patikrinkite savo pulsą, padėdami du pirštus ant riešo iš vidinės pusės ties nykščiu ar ant kaklo šiek tiek nuo centro. Arba jūs galite naudoti širdies ritmo monitorių. Dabar jūs pasirengę.

tikslinė širdies ritmo širdies sveikata

Palaipsniui didinate žingsnių skaičių, kas dieną pridėdami po du šimtus — tiek užtenka, kad savo tikslinį skaičių pasiektumėte per savaites. Jei reikia, duokite sau daugiau laiko. Elkitės taip, kad jums būtų patogu.

tikslinė širdies ritmo širdies sveikata

Žingsniai tikslinė širdies ritmo širdies sveikata susidėti iš greito įvairaus ilgumo pasivaikščiojimų arba tiesiog padidinant žingsnių skaičių per kasdieninę veiklą. Kai pasieksite savo tikslinį žingsnių kiekį, per dieną mažiausiai žingsnių nueikite savo tiksliniu širdies ritmu.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kas dieną nueikite intensyvių žingsnių rytą ir tiek pat po darbo, ir taip sudarysite reikiamą žingsnių kiekį. Norėdami pasiekti reikiamą širdies ritmą, vaikščiojimo programos dalyviai naudojo įvairias strategijas. Mes skatinome juos išmėginti intervalinę treniruotę, trumpus greito ėjimo intervalus su trumpomis pertraukėlėmis. Kai kurie žmonės pastebėjo, kad pasivaikščiojimas kalnuotomis vietovėmis šią užduotį supaprastina. Kiti pasikliauja savo keturkojais treneriais, kurie pasirūpina sparčiu žingsniu.

Taip pat žiūrėkite