Fraser sveikatos širdies liga,

Apie tai papasakojo Santaros klinikų gydytoja dietologė Evelina Cikanavičiūtė ir vaikų gastroenterologas Vaidotas Urbonasrašoma pranešime spaudai. Mėsos mėgėjams — bloga žinia?

Šiaurės Amerikoje ištyrus daugiau nei 81 vegetarų ir mėsavalgių atskleisti šokiruojantys rezultatai. Penkerius metus buvo analizuojama tiriamųjų mityba — kiek jie suvalgydavo mėsos, riešutų, grūdų ir daržovių.

Теперь все уснут, - проговорил Орел. - А потом все проснутся. - спросила Николь.

Per tuos metus mirė daugiau nei tyrimo dalyvių. Tad mokslininkai atidžiai išanalizavo, ar mirties priežastis galėjo būti susijusi su mityba.

Blogos žinios mėsos mėgėjams: naujas tyrimas parodė netikėtus rezultatus

Tyrimas parodė, kad mėsavalgiai padidino širdies ligų riziką dvigubai. Tačiau žmonės, kurie valgė riešutus fraser sveikatos širdies liga sėklas bei iš jų gaudavo baltymų, sumažino širdies ligų riziką ir išsaugojo širdies sveikatą. Tai naujas įrodymas, kad ne visi baltymų šaltiniai yra lygiaverčiai ir naudingi. Įvairūs riešutai, jei juos valgome kiekvieną dieną nedideliais kiekiais, sumažins blogojo cholesterolio kiekį.

ekologija ir hipertenzija melo detektorius nuo hipertenzijos

Fraser sveikatos širdies liga ypač svarbu, jei esame metų. Pasak dietologės E. Cikanavičiūtės, tyrimų duomenimis, raudoną mėsą dietoje pakeičiant kitais baltymingais, bet liesais produktais: paukštiena, žuvimi, riešutais ir sėklomis, tikimybė sirgti širdies kraujagyslių ligomis sumažėja net tris kartus.

Gyvybiškai svarbūs tiek vaikams, tiek suaugusiems Baltymai yra pagrindinė statybinė mūsų organizmo medžiaga ir kartu su vandeniu yra gyvybės pagrindas.

Daugelis orgaznime vykstančių procesų yra užtrinami baltymų pagalba. Tai hormonai, fermentai, krešėjimo faktoriai, imuninės sistemos elementai, receptoriai, įvairių medžiagų pernešėjai. Baltymai atlieka struktūrinę funkciją ir yra energijos šaltinis. Tad galima teigti, jog esant jų trūkumui dėl nevisavertės dietos, ar sutrikus jų įsisavinimui, žmogus kaip sveikas organizmas nėra pajėgus funkcionuoti, sutrinka funkcijos, už kurias atsakingi būtent baltymai.

širdies ligų susirūpinimas faktai apie hipertenziją įdomu

Pasak E. Didesni baltymų kiekiai rekomenduojami kūdikiams, vaikams ir paaugliams, nėščiosioms ir žindančioms moterims, vyresnio amžiaus žmonėms, sergantiems sunkiomis lėtinėmis ligomis išsekusiems ligoniams.

išemija ir hipertenzijos diagnozė hipertenzijos dietos vaizdo įrašas

Baltymų pritrūkti organizme gali sergant sunkiomis lėtinėmis ligomis, esant vyresnio amžiaus, turint alkoholio ar narkotikų priklausomybę, valgymo sutrikimų arba maitinantis veganiškai. Urbono teigimu, baltymai yra gyvybiškai svarbūs.

Lyginant su riebalais ar angliavandeniais, baltymai yra svarbesni. Visgi baltymo stygius dažniau pasireiškia sergantiems vaikams. Kiaušiniai, ©  Shutterstock nuotr. Gydytojo teigimu, geriausi biologinės vertės baltymai yra pieno produktuose bei kiaušinio baltymuose. Organizmas juos pasisavina čia procentų.

Iš mėsos gaunami bei augalinės kilmės baltymai yra mažiau vertingi.

Kaip širdį paveiks žiema?

Nevalgantiems mėsos, rekomenduojama mitybą papildyti riešutais, sėklomis, augaliniais produktais. Svarbiausia, kad mityba būtų įvairi. Baltyminiai papildai neatstos natūralių baltymų šaltinių Remdamasi literatūros duomenimis, E.

Peržiūrų skaičius: Nespėliokite, o išsitirkite! Tiriant 50—89 metų amžiaus švedus nustatyta, kad oro temperatūrai nukritus žemiau nulio net 10 proc. Esant žemai temperatūrai kraujagyslės susiaurėja, todėl širdis gauna mažiau deguonies.

Cikanavičiūtė teigia, kad neprofesionaliai sportuojančių žmonių baltymų poreikis nesiskiria nuo nesportuojančių asmenų, todėl nėra tikslinga valgyti daugiau baltymingų produktų, ar vartoti sportininkams skirtus baltymų papildus. Sportininkų baltymų papildai, kurių neretai galima įsigyti net ir neregistruotų Lietuvoje, nėra rekomenduojami kaip papildomas baltymų šaltinis. Pagrindiniais natūraliais baltymų šaltiniais turėtų išlikti: liesa mėsa vištienos krūtinėlė, triušienažuvis, liesi pieno produktai, ankštinės daržovės, tarp jų, ir sojos, riešutai, sėklos, kruopos.

Be to, riešutai suteikia sotumo jausmą bei energijos.

Taip pat žiūrėkite